امام جمعه الشتر گفت: دشمن در تلاش است تا میان امت و امام فاصله بیندازد، اما مردم همواره ثابت کرده اند که با بصیرت و ولایتمداری اجازه عرض اندام به دشمنان را نخواهند داد چرا که نقشه‌های استکبار را به خوبی می‌شناسند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به ۹ دی، روز میثاق مجدد و عهد و پیمان با امام امت و ولایت، اظهار داشت: حضور مردم انقلابی و ولایتمدار ایران در ۹ دی، نشان از بصیرت و آگاهی مردم در شناخت مسیر ولایت و ارزش‌ها است.

وی افزود: امروز هم برای صیانت از نظام مقدس اسلامی و مقاومت در برابر مشکلات باید زیر پرچم ولایت و در تبعیت محض از آن قرار بگیریم.

خطیب جمعه شهرستان الشتر با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با زیر پا گذاشتن طاغوت، حکومت اسلامی و ولایت فقیه را پذیرفتند، تصریح کرد: استکبار برای رسیدن به هدف خود، از هر ابزار و موقعیتی استفاده می‌کند؛ دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند در مقابل انقلاب اسلامی بایستد و یا آن را از بین ببرد بنابراین، تمام دسیسه خود را برای ایجاد انحراف در آن بکار گرفته است.

وی پشتیبانی از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب دانست و گفت: دشمن در تلاش است تا میان امت و امام فاصله بیندازد، اما مردم همواره ثابت کرده اند که با بصیرت و ولایتمداری اجازه عرض اندام به دشمنان را نخواهند داد چرا که نقشه‌های استکبار را به خوبی می‌شناسند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بی بصیرتی خواص در سال ۸۸، ابراز داشت: در ۹ دی سال ۸۸، آحاد مردم و همه سلائق به میدان آمدند و از ولایت و ارزش‌های انقلاب حمایت کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی همواره نشان داده با تبعیت محض از ولایت فقیه، اجازه هیچگونه فتنه و فتنه گری را نخواهند داد.

امام جمعه الشتر با اشاره به نقشه دشمنان جهت القاء شایعه تقلب بعنوان یک مکر و دسیسه قبل از شروع انتخابات سال ۸۸، بیان داشت: در سیستم انتخابات جمهوری اسلامی امکان تقلب وجود نداشته و ندارد، اما دشمن برای القاء این امر همه سعی خود را کرد و برخی خواص هم بی بصیرتی به خرج دادند، غافل از اینکه نظام جمهوری اسلامی برای آراء مردم احترام قائل بوده و از آن حراست می‌نماید.

وی با دعوت از آحاد مردم جهت شرکت در مراسم بزرگداشت ۹ دی، گفت: حماسه ۹ دی دریای پاکی بود که ناپاکی‌ها را از بین برد و فتنه انگیزی فتنه انگیزان در سال ۸۸ با بصیرت ملت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری برچیده شد؛ و ملت ایران هرگاه احساس کنند که انقلاب و ولایت در خطر است، شخص را نمی‌شناسند و بساط فتنه گری را بر می‌چینند و با هیچ کس تعارف ندارند.

امام جمعه الشتر به دیدار جمعی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب اشاره و تاکید کرد: برخی افراد بدون هیچ دلیلی، این و آن را متهم می‌کنند و با دروغ پردازی به تشویش اذان عمومی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه دین نباید سیاسی باشد، گفت: سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما هم عین سیاست ماست و نباید دین تحت تاثیر سیاست قرار بگیرد و به خاطر مسائل سیاسی، دین به حاشیه برود چرا که این امر، همان خواست دشمنان است و باید به هنگام صحبت یا انتقاد کردن، خدا را در نظر داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام (ره) به گورباچف اشاره و خاطرنشان ساخت: آن زمانی که مارکسیسم و کمونیسم خود را یکه‌تاز دنیای سیاست می‌دانستند و کسی تصور نمی‌کرد که روزی مارکسیسم و کمونیسم از میان بروند، حضرت امام (ره) با ارسال پیام به گورباچف فرمودند: برای همه روشن است که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد.

وی تأکید کرد: حضرت امام (ره) با پیش‌بینی که کردند، سقوط حتمی مارکسیسم و کمونیسم را به خود کمونیست‌ها تذکر دادند و همه دیدند که دیری نپایید شوری با آن ابهتش در شرق و غرب از هم پاشید.

امام جمعه الشتر گفت: آن مرامی که قصد داشت حکومت‌ها را به تسخیر خود درآورد، به موزه تاریخ پیوست.

انتهای پیام/د

دشمن درصدد ایجاد فاصله بین امت و امام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.