امام جمعه رومشکان گفت: حماسه عظیم ۹ دی واکنشی فعالانه و آگاهانه در برابر توطئه دشمنان اسلام بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌نیا امام جمعه رومشکان بیان کرد: حماسه عظیم ۹ دی واکنشی فعالانه و آگاهانه در برابر توطئه دشمنان اسلام بوده و از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: برخلاف تصور سطحی برخی افراد، این حرکت نه یک موضوع پسا انتخاباتی و با رنگ و لِعاب سیاسی، بلکه واکنشی فعالانه و از روی آگاهی و بصیرت بود.

امام جمعه رومشکان عنوان داشت: قشون کشی برخی کوته‌بینان سیاسی که زمینه را برای ایجاد تفرقه و مایه امید دشمنان شده بودند را نیز می‌توان یکی از دلایل حرکت حماسی مردم در ۹ دی به شمار آورد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا با بیان اینکه توهین به امام حسین (ع) و عاشورا تاثیر فراوانی در بوجود آمدن این حرکت مردمی داشت، اشاره‌ای به محرک اصلی حرکت مردم نمود و اظهار داشت:محرک اصلی مردم برای خلق حماسه ۹ دی، بصیرت و آگاهی آنان در ولایت‌پذیری بود.

امام جمعه رومشکان گفت: مردم درک کرده بودند هر زمانی زمینه برای حضور دشمن، توسط منافقین و امثال گروهک‌های معاند فراهم شود، تنها یکی از آثار حضور شوم دشمن می‌تواند، توهین به مقدسات باشد.

وی در پایان افزود: آنچه از همه اهمیت بالاتری داشت اصل نظام اسلامی بود که به وسیله این فتنه در خطر افتاده، که با حضور حضور پررنگ، تاریخی و بی‌نظیر مردم در ۹ دی ۸۸ خطر این فتنه رفع شد.

انتهای پیام/م

حماسه ۹ دی واکنشی آگاهانه در برابر توطئه دشمنان اسلام بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Australia
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۷ دی ۱۳۹۶
هفته بصیرت مبارک