اختصاص اعتبار برای سفر دانشجویان پیام نور کشور در قالب کاروان های راهیان نور

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور گفت: برای سفر راهیان نور دانشجوهای پیام نور کشور 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال جاری اختصاص یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دکتر کریم نجفی برزگر معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور افزود: در سال گذشته 16 هزار دانشجوی پیام نور از سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب سفر کردند و امسال بیش از 50 هزار دانشجو متقاضی برای حضور در این مناطق اعلام آمادگی کردند اما به لحاظ محدودیت بودجه نمی توانیم بیش از آمار سال گذشته اعزام کنیم.

وی گفت: برنامه سفر دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب با همکاری و کمک های قابل توجه بسیج دانشجویی کشور انجام می شود.

نجفی برزگر با بیان اینکه ما وظیفه داریم که برنامه حرکت راهیان نور دانشجویی را توسعه دهیم، افزود: این موضوع در دانشگاه های استانی مورد توجه قرار گرفته و در استان خوزستان نیز لیست مراکزی که می تواند برای راهیان نور استفاده شود را در اختیار راهیان نور بسیج کشور قرار داده ایم .

وی گفت: برای حرکت جامع راهیان نور به خصوص دانشگاه ها و مراکز فرهنگی استان نیاز به همکاری است تا این حرکت تاثیرگذار بدون مشکل برگزار شود.

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور گفت : در 15 دی ماه برنامه ای به صورت نمادین از 30 خانواده شهدای مدافع حرم در سالروز بزرگداشت شهدای دانشجوی هویزه تقدیر می شود.

نجفی برزگر، حفظ ارزش های دفاع مقدس را مهم دانست و افزود: در 15 دی سال جاری در سالروز شهدای دانشجوی هویزه بزرگداشتی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاههای کشور برگزار می شود و دانشگاه پیام نور نقش موثری در این کنگره شهدای دانشجو دارد.

وی از حضور اساتید، دانشجویان و جامعه علمی کشور و مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کنار شهدای هویزه خبر داد و گفت: در بزرگداشت شهدای مدافع حرم در سالروز شهادت شهدای هویزه رئیس دانشگاه پیام نور کشور و مسئولان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و دانشگاههای منطقه و بسیج دانشجویی کشور برگزار می شود.

نجفی برزگر، با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با سازمان تبلیغات اسلامی افزود: به زودی تفاهم نامه ای با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص ادبیات دفاع مقدس منعقد می شود.

نجفی برزگر افزود: در این تفاهمنامه بیش از سه هزار جلد کتاب در خصوص ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نوشته شده و بیش از دوهزار پایان نامه ادبیات دفاع مقدس در اختیار دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های پیام نور سراسر کشور قرارمی گیرد.

بزرگداشت شهدای دانشجو در 15 دی ماه در کنار شهدای هویزه با حضور دانشجویان، اساتید و مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

انتهای پیام /د

اختصاص 10 میلیارد ریال برای سفر راهیان نور دانشجوهای پیام نور کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.