مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ردوهای راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی کشور دانست.

اردوهای راهیان نور بزرگترین ظرفیت فرهنگی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ حسن ترکمان مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اردوهای راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی کشور دانست و گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نورنهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف است.

وی تأکید کرد: این برنامه، بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است و برنامه های مختلفی اعم از کنگره شهدا، رزمایش، زیارت شهدای تازه تفحص شده  وجود دارد.

ترکان افزود: علاوه بر اینکه برنامه های جانبی از قبیل حضور و روایت راویان و اعطای بسته های فرهنگی نیز در این برنامه دیده شده است.

 مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به روند اعزام اقشار مختلف به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور اظهار کرد: امسال این اعزام ها در بخش دانش آموزی تا ظرفیت ۱۶ هزار نفر دیده شده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های اولیه اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور تا ظرفیت ۳هزار و ۶۰۰ نفر دیده شده بود که خوشبختانه موفق شدیم این ظرفیت را تا اعزام ۴ هزار و ۷۲ نفر افزایش دهیم و موجبات بهره مندی دانش آموزان بیشتری را از این موقعیت فراهم آوریم.

ترکمان ادامه داد: طی هماهنگی هایی که با آموزش و پرورش انجام شد مقرر شده دانش آموزانی که به تشخیص مدیران، معلمان و مربیان مدرسه از بضاعت مالی کمتری برخوردارند به صورت رایگان به سفر راهیان نور اعزام شوند.

وی افزود: مناطق عملیاتی که در غرب کشور برای گروههای بازدیدکننده دانش آموزان درنظر گرفته شده اند شامل منطقه بازی دراز، پادگان ابوذر، یادمان مرصاد  هستند که در دوره های دو روزه مورد بازدید قرار گرفته اند.

انتهای پیام/د.ا

اردوهای راهیان نور بزرگترین ظرفیت فرهنگی کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.