امام جمعه عسلویه گفت: ۹ دی‌ماه سند بصیرت و میثاق امت با ولایت است و در این روز شاهد انسجام و وحدت و همدلی مجدد مردم بودیم.

۹ دی‌ماه سند بصیرت و میثاق امت با ولایت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تسلیت رحلت شهادت‌گونه حضرت فاطمه معصومه(س)، با نقل سخنان امام صادق و امام رضا (ع) در بیان فضایل کریمه اهل بیت ایشان را مایه برکت شهر قم دانست و اظهار داشت: هر کس او را با معرفت زیارت کند بهشت بر او واجب است.

امام جمعه عسلویه درخطبه دوم با اشاره به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: توفیق و سعادتی نصیب حقیر و برخی دوستان شد با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته باشیم و چهره ملکوتی آن حضرت را زیارت کنیم.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دولت‌های گذشته خدمات و نیز صدماتی داشتند. رهبری از نقد منصفانه و عاقلانه گفتند و فرمودند که نقد با لجن پراکنی فرق دارد، ملت ایران ۴۰ سال مقتدرانه ایستادگی کرده و توانسته بر همه توطئه‌ها فایق آید. ملت ایران از هفت خوان عبور کرده در حالی که برخی ملت‌ها از یک خوان هم نتوانستند بگذرند.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: رهبری فرمودند کسانی که همه امکانات کشور دست آنها بوده و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور دست آنها است باید پاسخگو باشند. این سخن امام ملاک و معیار است که ملاک حال فعلی افراد است و اینکه در گذشته چه کاره بودند مهم نیست.

وی ادامه داد: خیلی سخت است آدم تا دم مردن خود را حفظ کند و انحرافی نرود و کج نرود. برخی مسیر را گم کرده‌اند؛ ملت هوشیار است اما باید بیشتر مراقب باشد. دست‌های پنهانی در کار است تا هرگاه اتفاقی افتاد بریزند در خیابان؛ این توطئه و دسیسه دشمن است که مردم باید مثل روز ۹ دی هوشیار باشند.

هاشمی نژاد با اشاره به یوم الله ۹ دی گفت: این روز حماسه‌ای ماندگار است که ملت برای دفاع از ارزش‌های دینی به پا خاست و هتاکی و آتش‌زدن بیرق امام حسین و اهانت به روز عاشورا را تحمل نکرد. این روز در تاریخ ثبت شد و سند بصیرت ومیثاق امت با ولایت است.

امام جمعه عسلویه با بر شمردن دستاوردهای ۹ دی افزود: بیعت مجدد امت با ولایت، زمین‌گیر شدن دشمن و اقتدار نظام به رخ جهانیان کشیده شد و همچنین در این روز شاهد انسجام و وحدت وهمدلی مجدد مردم بودیم.

وی گفت: دستاورد دیگر ۹ دی زنگ بیدارباش خواص بود، برخی خواص سست، کج‌فهم و بی‌ بصیرت و ترسو سکوت کردند و گوشه‌ای ساکت نشستند. سکوت آنان در آن روز خیانت بود، ملت جلوتر از خواص بود و به آنان هشدار دادند که به آغوش ملت برگردند و در حاشیه نباشند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد تصریح کرد: این ملت تا زمانی که مرید و گوش به فرمان رهبر است هیچ دشمنی نمی‌تواند به این انقلاب لطمه بزند.

انتهای پیام/پ

 سند بصیرت و میثاق امت با ولایت ۹ دی‌ماه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.