رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت:حماسه نهم دی‌ماه میثاق هیئت‌های مذهبی با ولایت است و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با تمام توان خود در مجالس گرامیداشت روز نهم دیماه شرکت می کنند.

حماسه نهم دی‌ماه میثاق هیئت‌های مذهبی با ولایت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نوشاد نوشادی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف حضوری گسترده و تاثیرگذار داشته‌اند و در نهم دی‌ماه نیز نمونه‌ای از این حضور تاثیرگذار را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی‌ماه میثاق هیئت‌های مذهبی با ولایت است، اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با تمام توان خود در مجالس گرامیداشت روز نهم دیماه شرکت کنند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده می‌کنند و در سال ۸۸ در حال برنامه‌ریزی و تلاش برای براندازی نظام اسلامی بودند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی گوش به فرمان رهبری و حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند و در این راستا با ندای رهبری در همه نقاط کشور به خیابان آمدند و فتنه را به کلی خاموش کردند.

نوشادی ادامه داد: در حوادث سال ۸۸ عده‌ای به ساحت مقدس اردوگاه امام حسین(ع) و مردم عزادار در روز عاشورا جسارت کردند و در نتیجه مردم ایران در نقاط مختلف آرام ننشستند و حماسه نهم دی ماه ۸۸ را در حمایت از ولایت و رهبری و دفاع از مقدسات درتاریخ ماندگار کردند.

وی افزود: نهم دی‌ماه روز بزرگ بصیرت و میثاق امت با ولایت است که در این روز ملت قهرمان ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام را با هوشیاری خنثی کردند.

انتهای پیام/پ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.