مسعود شجاعی به تیم آاک آتن یونان پیوست و شماره پیراهن 24 را انتخاب کرد و با انتشار پستی در اینستاگرام از دلیل این انتخاب‌اش گفت.

دلیل مسعود شجاعی برای گرفتن شماره 24 باشگاه جدید خود +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود شجاعی پس از یک سال و نیم بازی در تیم پانیونیوس یونان، ساعاتی پیش به تیم آاک آتن پیوست. این مهاجم ایرانی که با شماره پیراهن 77 برای پانیونیوس بازی می کرد، این بار شماره لباس 24 را در تیم جدیدش انتخاب کرد.

مسعود شجاعی با انتشار پستی در اینستاگرام خود از دلیل این انتخابش گفت. وی در اینستاگرام نوشت: "سلام و عرض ادب خدمت هموطنان عزيز. خیلی خوشحالم که به باشگاه بزرگ آاک آتن پیوستم. شماره‌‌های ٧ و٧٧ در اختیار سایر بازیکنان بود، باشگاه شماره 24 را به من پیشنهاد داد و با اميد به اینکه پس از بعد از ٢٤ سال بتوانيم قهرمان ليگ شويم اين شماره را انتخاب كردم. صادقانه می‌گویم از این بابت هم که این شماره به زنده‌یاد هادی نوروزی تعلق دارد و می‌دانم چقدر یاد او برای هموطنانم عزیز است، احساس بهتری دارم. با تمام وجودم تلاش می‌کنم که با پیراهن جدید، برای تحقق اهداف بزرگ باشگاهم در یونان و لیگ اروپا سهیم باشم".

 دلیل مسعود شجاعی برای گرفتن شماره 24 باشگاه جدید خود +عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۷ دی ۱۳۹۶
ایشان با بازی مقابل صهیونیستها خودش را خراب کرد
آخرین اخبار