ویدئوی نوجوان ماجراجویی که در برف 1.5 متری شیرجه زد بلافاصله به یک ویدئوی داغ تبدیل شد.

پشیمانی آنی یک نوجوان پس از شیرجه زدن در برف 1.5 متری! فیلم////////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بارش برف سنگین در ایالت پنسیلوانیای آمریکا عده ای از ساکنان محلی دست به اقدامی عجیب و در عین حال جالب  زدند. عکس ها و ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است عده ای از ساکنان ماجراجو را نشان می دهد که برای سرگرمی اقدام به شیرجه زدن در برف می کنند.

 اما ویدئویی که در آن یک نوجوان 16 ساله ماجراجو را در حال شیرجه زدن در برف 1.5 متری نشان می دهد  بلافاصله به یک ویدئوی داغ تبدیل شد. "جو گوسک" در حالی که خانواده اش مشغول تماشای وی بودند اقدام به شیرجه زدن در برف نمود اما بلافاصله از اقدامش پشیمان شد.

این نوجوان که با سر به داخل برف شیرجه زده بود با شکم  فرود آمد. در ادامه جو که از سرمای برف شوکه شده بود  بلافاصله از زمین بلند شد و تلاش کرد تا خود را به آب گرم برساند.

 گفتنی است؛ در حالی که مردمان برخی از مناطق جهان مانند چین، ژاپن و آمریکا زمستان سردی را آغاز کرده اند، در برخی دیگر از مناطق جهان زمستانی بدون بارش برف و باران در حال سپری شدن است.

 انتهای پیام/

شیرجه نوجوان ماجراجو در برف 1.5 متری!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.