نخبه زرندی به عنوان مشاور فرماندار این شهرستان در امور مقاوم سازی و بهسازی انواع سازه ها در مقابل زلزله انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حبیب الله خنجری صبح امروز با دکتر وحید رضا مهدوی داهویی دانشجو نخبه زرندی که در بخش پژوهش های بنیادی نوزدهمین جشنواره ملی خوارزمی، رتبه دوم را کسب نموده است، دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی فرماندار زرند ضمن اشاره به جایگاه ویژه تحقیق و پژوهش در تصمیم گیریهای توسعه صنایع، کشاورزی، خدمات و سایر بخشها را منوط به گسترش فعالیت های پژوهشی دانست و افزود: پژوهش یکی از محورهای اساسی و مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار هر کشور به شمار می آید.


خنجری داشتن ذهن پویا و پرسشگر را از ویژگیهای یک پژوهشگر موفق بر شمرد و گفت: نگاه کنجکاو و موشکافانه به جهان پیرامون و توانایی او در حل مسائل، یک پژوهشگر را از سایر افراد جامعه متمایز میکند.


نماینده عالی دولت در ادامه این دیدار از زحمات و تلاشهای دکتر وحیدرضا مهدوی داهویی تقدیر کرد و افزود:با توجه به لرزه خیز بودن شهرستان زرند، تحقیق و پژوهش در زمینه زلزله بسیار میتواند موثر بوده و از آسیب های احتمالی و وارد کردن خسارات مالی و جانی به افراد بکاهد.


فرماندار زرند تعداد واحد مقاوم سازی شده در شهر زرند را 4000 واحد عنوان کرد و از وجود 10000 واحد غیر مقاوم در کل این شهرستان خبر داد.


در ادامه دکتر مهدوی نیز از سوابق علمی خود گفت و در زمینه طرح پژوهشی خود توضیحاتی را ارائه نمود.


وی در سال 85 از دبیرستان مصباح زرند با کسب رتبه 1100 وارد دانشگاه شهید باهنر کرمان شده و در رشته مهندسی عمران تحصیل نموده و دوره کارشناسی ارشد و دکترای خود را در دانشگاه علم و صنعت به پایان رسانده و در حال حاضر دانشجوی دوره فوق دکترا می باشد.


در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر ، از این جوان زرندی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

وجود 10هزار واحد غیرمقاوم در زرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار