نشست آموزشی و بصیرتی جامعه کارگری خاش به مناسبت گرامیداشت ۹ دی امروز /پنجشنبه/ با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار احمد مهرابیان فرمانده بسیج کارگری شهرستان خاش در حاشیه این نشست گفت: کمک به بالا بردن روحیه فردی و اجتماعی و استفاده درست از ظرفیت‌های اینترنت و فضای مجازی را از جمله اهداف برگزاری این نشست ذکر کرد.

دکتر عباسعلی اویسی عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: فضای مجازی و ماهواره دارای فواید و آسیب‌هایی هستند که اقشار جامعه با بهره برداری درست می‌توانند از ظرفیت‌های ارزشمند آن استفاده کنند.

وی برقراری ارتباطات اجتماعی، فردی، خانوادگی و احساس نیاز جامعه به استفاده از اینترنت و فضای مجازی را با هدف مقابله با تهدید‌های دشمنان مهم ذکر کرد.

اویسی بیان کرد: زندگی شهرنشینی و استرس‌های ناشی از این نوع زندگی دارای آسیب‌هایی است که سرشار از تهدید و خطر بوده و باید زمینه‌ای را فراهم کرد که از آسیب‌های آن پیشگیری کنیم.

وی کنترل اعتیاد و بزهکاری و سرقت و آسیب‌های اجتماعی را در گروه بالا بردن مشارکت‌های اجتماعی و بهره گرفتن از ظرفیت‌های اجتماع عنوان کرد.

 خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

نشست آموزشی و بصیرتی درخاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار