فرمانده انتظامی لرستان از انجام ۱۶ عملیات برون‌استانی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۲ هزار و ۹۷۷ توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر را دستگیر کرده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی از انهدام ۵۷ باند سوداگر مرگ در استان و افزایش ۳ درصدی در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: توقیف ۲۲۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، اجرای ۱۱۸ طرح ارتقای امنیت اجتماعی با افزایش ۱۶ درصدی، ۵۰۷ طرح پاکسازی نقاط آلوده با افزایش ۵ درصدی و ۲۷۳ طرح کنترل محور‌های مواصلاتی با افزایش ۶ درصدی را از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در این مدت عنوان کرد.

فرمانده انتظامی لرستان انجام ۱۶ عملیات مشترک برون استانی با استان‌های ایلام، خراسان شمالی، البرز، مازندران، قم، اصفهان و تهران که منجر به کشف مقدار ۸۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر با افزایش ۷ درصدی شد را از دیگر اقدامات پلیس لرستان برشمرد.

انتهای پیام/م

۱۶ عملیات برون‌استانی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.