استاندار بوشهر با تاکید بر رفع موانع تولید در شهرستان‌های استان بوشهر گفت: پنجره واحد در شهرستان‌های استان بوشهر برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران در عرصه صنایع و رفع موانع تولید ایجاد می‌شود.

پنجره واحد در استان بوشهر برای رفع موانع تولید ایجاد می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان جم با تاکید بر نقش مهم جم در عرصه تولید و اشتغال اظهار داشت: این شهرستان از ظرفیت مهمی در عرصه صنایع، واحدهای تولیدی، کشاورزی و نفت و گاز دارد.

وی با تاکید بر تقویت ارتباط مسئولان با فعالان اقتصادی و تولیدی افزود: برای حل مشکلات و رفع موانع پیش روی فعالان اقتصادی و صنایع تولیدی باید ارتباط این افراد  با مسئولان و مدیران تقویت شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد افزود:  هر گامی برای بهبود اشتغال لازم باشد برداشته می‌شود و در این راستا تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت کسب و کار و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی اندیشیده شده است.

گراوند از اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد:سفر به شهرستان‌های استان در راستای گام برداشتن در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و کارآفرینی است.

وی با تاکید بر مشارکت مدیران در رفع موانع تولید گفت:مدیران کل و مدیران دستگاه‌های اجرایی با همفکری و تعامل و حضور در شهرستان‌ها شرایط را برای رفع موانع تولید فراهم کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: معتقدم اگر سفر به شهرستان جم مشکل یک واحد تولیدی رفع شود ضمن اینکه مایه خوشحالی است در راستای اشتغال‌زایی  تلاش می‌شود.

گراوند با تاکید بر رفع موانع تولید در شهرستان‌های استان بوشهر گفت: پنجره واحد در شهرستان‌های استان بوشهر برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران در عرصه صنایع و رفع موانع تولید  ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/پ

ایجاد پنجره واحد در استان بوشهر برای رفع موانع تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.