مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر با اشاره به ارائه محصولات تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه‌های داخلی و جهانی گفت: محصولات ۵۰ واحد صنایع کوچک استان بوشهر در نمایشگاه‌های خارجی و داخلی ارائه شده است.

محصولات صنایع استان بوشهر در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌‌المللی ارائه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی صفوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، از استقرار واحدهای صنعتی استان بوشهر در  20 شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه  خبرداد و اظهار داشت: این مناطق صنعتی دارای 5 هزار و 659 هکتار وسعت است که به لحاظ دارا بودن یک‌هزار و 81 هکتار زمین صنعتی تاکنون  افزون بر 700 قرارداد منعقده شده است.

وی با تاکید بر معرفی و شناساندن محصولات تولیدی واحدهای صنعتی استان بوشهر افزود: برای تحقق این مهم  محصولات تولیدی صنایع کوچک استان بوشهر بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی ارائه می‌‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از حضور 50 صنایع کوچک استان بوشهر در نمایشگاه داخلی و خارجی خبرداد و تصریح کرد: 50 صنایع کوچک استان بوشهر در 9 ماه امسال در 6 نمایشگاه خارجی و3 نمایشگاه داخلی شرکت کردند.

صفوی بیان کرد: 20 واحد تولیدی استان بوشهر در 6 نمایشگاه خارجی بلژیک، روسیه، چین، قطر و عمان و 30 واحد تولیدی این استان در 3 نمایشگاه داخل کشور حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به حضور واحدهای صنعتی بوشهر در 3 نمایشگاه داخلی افزود: واحدهای صنعتی استان بوشهر امسال در نمایشگاه هایی با موضوعات صنعت برق و ساختمان، تجهیزات آزمایشگاهی و داروئی و صنایع غذائی شرکت کردند و انجام مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای متعدد داخلی و خارجی از نتایج حضور در این نمایشگاه‌ها بوده است.

صفوی از حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی از واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبرداد و خاطر نشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از صنایع کوچک این استان که قصد حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی دارند حداکثر تا سقف 50 درصد هزینه‌های اجاره غرفه یا حضور در نمایشگاه حمایت می‌کند که این میزان برای نمایشگاه‌های خارجی تا سقف 50 میلیون ریال و برای نمایشگاه‌های داخلی تا سقف 10 میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر تصریح کرد: حمایت مالی این شرکت از واحدهای صنعتی برای حضور در نمایشگاه‌ها در راستای ارتقا سطح کیفیت محصولات و توسعه تولیدات داخلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، معرفی توانمندی‌ها و محصولات در سطح گسترده و بین المللی، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت نیازهای آنان است.

انتهای پیام/پ

ارائه محصولات صنایع استان بوشهر در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌‌المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.