شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای فرارسیدن یوم الله نهم دی "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" را گرامی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان  با صدور بیانیه ای  فرارسیدن یوم الله نهم دی "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" را گرامی داشت.

 در این بیانیه آمده است ،یوم‌الله نهم دی روز خروش ملت بزرگ ایران علیه فتنه‌گران و حامیان استکباری آنان است که به‌عنوان یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی در یادها و خاطره‌ها ثبت شده است. یوم‌الله نهم دی روز خاکسپاری اندیشه‌های ناپاکی است که به بهانۀ انتخابات، اصل نظام را هدف گرفته و خیال خام انقلاب مخملین و رنگی را در سر می‌پروراندند. فتنه ۸۸ کابوسی برای دشمنان اسلام و انقلاب بود که با حضور باشکوه مردم خواب را از چشمان آنان ربود.

در بیا نیه  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  گیلان  آمده است : دشمنان قسم‌خوردۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی که از سه دهه شکوفایی و اقتدار انقلاب اسلامی و برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ و حضور پرشور و کم‌نظیر مردم در پای صندوق‌های رای خشمگین بودند برای فرار از شکستی دیگر و جبران ناکامی خود در ایجاد یاس، ناامیدی و تحریم انتخابات با فریب برخی چهره‌های داخلی و همکاری ایادی خود فتنۀ دیگری را کلید زدند تا پروژۀ فضیح "براندازی" را پیش برند غافل از آنکه با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و لحظه‌شناسی نهادهای انقلابی و بصیرت مردم آگاه شکست سنگین دیگری را متحمل خواهند شد.

  در این بیانیه  تاکید شده است ،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن بزرگداشت یوم‌الله نهم دی"روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" و تقدیر از مردم غیور و بصیر گیلان که با پیشتازی و سبقت خود یک روز زودتر و در روز هشتم دی ماه سال ۸۸ به صحنه آمدند و خط‌شکنان حماسۀ یوم‌الله نهم دی نام گرفتند و از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی مفتخر به دریافت مدال بصیرت شدند؛ از فرزندان دیار میرزا دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم بزرگداشت این روز بیاد ماندنی در سراسر گیلان به‌ویژه "اجتماع بزرگ طلایه‌داران بصیرت" که با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین "حیدر مصلحی" وزیر سابق اطلاعات در روز شنبه ۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار خواهد شد، برگ زرّین دیگری بر صحیفه افتخارات انقلاب اسلامی بیافزایند.

 

انتهای پیام/ق

 

صدور بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت 9 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.