رشت؛

سوم خرداد روز مقاومت ایثار و پیروزی

سوم خرداد روز مقاومت ایثار و پیروزی در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم الله سوم خرداد"روز مقاومت،ایثار و پیروزی سالروز آزادسازی خرمشهر" بیانیه ای صادر کرد.
 
در بخش هایی از این بیانیه آمده است:در سوم خرداد 1361 فرزندان ایران با توکل به خداوند منان ،توسل به ائمه اطهار(ع)و پیروی از دستورات پیامبرگونه و راه گشای حضرت امام خمینی(ره)،حماسه باشکوه آزادسازی خرمشهر را پس از 578 روز اشغال آفریدند و این روز خاطره انگیز را به نقطه عطفی در دفاع جانانه و مقدس خود علیه رژیم بعثی و حامیان غربی اش مبدل ساختند و با سرایش سرود پیروزی جهانیان را به تحسین خود واداشتند .
 
عملیات "بیت المقدس" با حماسه آفرینی رزمندگان اسلام علاوه بر بازپس گیری خرمشهر باعث تحقیر و عقب نشینی مفتضحانه ارتش عراق و همچنین باعث اقتدار نظام و تجدید قوای نظامی کشور شد.
 
این پیروزی ضمن تضعیف روحیه جبهه متجاوز ،ضربه اساسی و تعیین کننده ای بر پیکر دشمن و حامیان بی شمارش وارد ساخت و کفه ترازوی باورها و معادلات مطرح درباره قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی و عراق را به نفع کشور ما سنگین کرد و برتری سیاسی ایران اسلامی را در سطح منطقه خلیج فارس و خاورمیانه آشکار ساخت.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.