مديركل راه و شهرسازي استان ایلام گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته احداث برج هنر استان ایلام پیشرفت مطلوبی دارد .

احداث برج هنر استان ایلام پیشرفت مطلوبی دارد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید کمال‌الدین میرجعفریان گفت : پیشرفت مناسب احداث برج هنر اسلامی شهر ایلام با معماری منحصر به فرد با مساعدت وزارت راه وشهرسازی و اعتبارات استانی در حال احداث است.

وی افزود : استان ایلام این برج در زمینی به مساحت یک هزار و 250 متر مربع در 7 طبقه در حال احداث است و در مجموع 8 هزار متر مربع فضای ساختمانی خواهد داشت.

میرجعفریان تاکید کرد : برج هنر اسلامی استان که از نیازهای ضروری نسل جوان بوده با پیگیری این اداره کل و همکاری و همراهی وزارت راه و شهرسازی به مرحله اجرا درآمده است و هم اکنون که کمتر از سه ماه از اجرایی شدن این پروژه سپری شده است پیشرفت کار در مرحله مناسبی است و با توجه به اینکه عمده فعالیت در این مدت مراحل خاکبرداری و زیرسازی و ایمن سازی ساختمانهای مجاور بوده به زودی مراحل اجرا با شتاب بیشتری به انجام خواهد رسید.

وی اعلام کرد : در معماری این پروژه هنری از معماری سنتی و طرح لاله واژگون که نمادی از منطقه زاگرس نشین ایلام است و نیز زیگورات که پیشینه تاریخی چند هزار ساله تمدن ایلامی است و همچنین در جزئیات و تزئینات از صنایع دستی ایلام الگو برداری شده است.

 

 

انتهای پیام/ه

 

احداث برج هنرهای اسلامی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.