مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: برای رونق واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان ضروری است از تولیدات داخلی استفاده شود.

استفاده از تولیدات سیستان و بلوچستان باید در الویت قرار گیردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حسینعلی سارانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک واحد‌های تولیدی متعددی در سیستان و بلوچستان به ویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند که تامین بسیاری از نیاز‌های این استان را برعهده دارند.


وی افزود: پیشنهاد استفاده از محصولات داخلی بار‌ها در نشست‌های متعدد به دستگاه‌های اجرایی ارائه شده تا از محصولات تولیدی داخل استان استفاده شود.


وی بیان کرد: هم اینک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و صنفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان مستقر هستند که عمده محصولات تولیدی آن‌ها در بخش‌های صنایع غذایی، ام دی اف، تراشکاری، تولید لوله‌های مختلف، تور ماهیگیری و تن ماهی است.


وی تصریح کرد: ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی با گستره چهار هزار و ۳۶۳ هکتار با امکانات زیر بنایی در سیستان و بلوچستان وجود دارد.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۵۹۰ هکتار از این زمین‌ها به کار آفرینان و سرمایه گذاران واگذار شده است که شامل ۲ هزار و ۱۳۷ فقره قرارداد می‌شود.

انتهای پیام/گ

تولیدات سیستان وبلوچستان مورد استفاده قرارگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار