ارائه تسهیلات برای دارندگان کارت های مهارت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: به افرادی که دارای کارت مهارتی از سازمان‌های ذیربط و یا پروانه کسب از اتحادیه‌های مربوطه هستند تسهیلات ارزان قیمت ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  جعفرصادق اسکندری در جلسه بررسی مشکلات قالیبافان منطقه وکیل‌آباد ارومیه اظهار کرد: جوانان منطقه می‌توانند با کسب مهارت‌های مورد نیاز و اخذ پروانه کسب از اتحادیه‌های ذیربط در جهت توسعه و ایجاد اشتغال پایدار اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، به افرادی که کننده کار هستند و می‌توانند با ایجاد کارگاه‌های متوسط و بزرگ به عنوان پشتیبان، به ایجاد اشتغال برای تعدادی از افراد منطقه اقدام کنند ، تسهیلات بانکی ارائه می دهد.

وی بیان کرد: امید است با برگزاری دوره های آموزشی برای کسانی که علاقمند به فعالیت در حوزه قالیبافی هستند و تامین مواد اولیه و فروش محصولات این افراد با همکاری تعاونی فرش دستباف استان، برای آنان ایجاد اشتغال کرد.

اسکندری گفت: هم اکنون بزرگترین مشکلی که در سر راه قالیبافان وجود دارد، نبود بیمه قالیبافان بوده که امید است حل و فصل شود.

انتهای پیام/ع

نبود بیمه اصلی ترین مشکل قالیبافان آذربایجان‌غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.