استاندار اردبیل گفت: در راستای معرفی تولیدات بومی استان اردبیل در حوزه صنعت نمایشگاه دائمی محصولات صنعتی استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اظهار داشت: در راستای معرفی تولیدات بومی استان اردبیل در حوزه صنعت نمایشگاه دائمی محصولات صنعتی استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت هر چه بیشتر تولیدکنندگان و صنعتگران استان اردبیل در راستای راه‌اندازی و احداث این نمایشگاه بیان کرد: معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه تولید و صنعت با راه‌اندازی این نمایشگاه میسر شده و  این امر می‌تواند در توسعه و رونق فروش محصولات واحدهای صنعتی گام مهمی باشد.

استاندار اردبیل از توسعه ارتباط و تعامل با تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل خبر داد و گفت: این تعامل‌ها در راستای بررسی مشکلات و کاستی‌های این واحدها و رفع این مشکلات انجام می‌شود که امیدواریم بتوانیم در این زمینه گام‌های جدی و اساسی را برداریم.

بهنام‌جو با تاکید بر بومی‌سازی صنایع تبدیلی و تکمیلی موفق کشور در اردبیل تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا از خام‌فروشی محصولات بومی که در استان تولید می‌شود جلوگیری کنیم که این امر نیازمند توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان بوده که از توسعه این صنایع در اردبیل حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی تهیه و تدوین پکیج‌های ویژه سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان را مهم و ضروری دانست و افزود: برای راه‌اندازی این واحدها بخش خصوصی طرح‌ها و ایده‌های خود را به صورت ویژه ارائه دهد که تلاش و جدیت بر این است تا با حمایت از این ایده‌ها زمینه‌ساز راه‌اندازی و توسعه چنین واحدهایی در سطح استان شویم.

انتهای پیام/ح

معرفی تولیدات بومی استان اردبیل در حوزه صنعت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.