فرماندار مشگین‌شهر گفت: قفل 15 ساله تنها سینمای مشگین‌شهر به زودی باز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد، فرماندار مشگین‌شهر در جریان بازدید از سینما آزادگان اظهار داشت: قفل 15 ساله تنها سینمای مشگین‌شهر به زودی باز می‌شود و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته است.

وی افزود: به دنبال طرح مشکل این مکان فرهنگی در نشست استاندار اردبیل با چهره‌های فرهنگی - هنری شهرستان مشگین‌شهر استاندار اردبیل خواستار بازسازی و تجهیز این مکان در اسرع وقت شد که خوشبختانه با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر خواسته‌های ما در این زمینه تحقق یابد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: به همین منظور استاندار اردبیل با تخصیص اعتبار اولیه به مبلغ 2 میلیارد ریال موافقت کرده و از امروز عملیات بهسازی سالن سینما آغاز شده که به طور حتم توسعه برنامه‌های فرهنگی با بازگشایی این سینما عملی می شود و شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم.

رحیمی‌زاد بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده توسط نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی به زودی مابقی اعتبار لازم برای تکمیل عملیات اجرایی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین خواهد شد که در حال حاضر در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام یافته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه شاهد اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در منطقه باشیم و مشکلات و موانع پیش رو را در آینده‌ای نزدیک برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

با مساعدت استاندار تنها سینمای مشگین شهر بازگشایی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.