مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: راهداری این استان با کمبود منابع مالی و اعتباری مواجه بوده و تخصیص اعتبارات کافی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در حاشیه بررسی مشکلات راهداری اردبیل تصریح کرد: سال گذشته تخصیص اعتبارات ما صرفا ۲۰ درصد بوده و امسال نیز تخصیص ۳۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: این میزان تخصیص در وضعیتی است که تخصیص اعتبارات با اسناد خزانه انجام می شود و به عنوان مثال ما نمی توانیم سوخت خودرو راهداری را با اسناد خزانه تامین کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عملیات راهداری نمی تواند متوقف شود و از ابتدای سال ۱۳هزار تن مخلوط شن و نمک خریداری شده و در طرح زمستانی ۴۲۰ راهدار با ۲۶۰ دستگاه خودرو در جاده ها مستقر شده اند.

رحمتی تاکید کرد: از سویی بسیاری از پروژه های عمرانی نیازمند تامین مالی است و مشروط به تامین مالی می تواند تکمیل شود.

وی خواستار توجه ویژه به اعتبارات راهداری استان اردبیل شد و افزود: با توجه به اینکه فصل زمستان را پیش رو داریم انتظار می رود این دستگاه خدماتی حمایت شود.

رحمتی با اشاره به اینکه دولت با محدودیت منابع مالی مواجه است ادامه داد: در توسعه زیرساخت های راهداری و به ویژه در توسعه مجتمع های رفاهی بین راهی ما نیازمند دستگیری سرمایه گذاران هستیم.

وی افزود: هر طرح و ایده سرمایه گذاری به جد مورد توجه قرار گرفته و بررسی می شود و در عین حال مشاوره های لازم در اختیار سرمایه گذاران نیز قرار می گیرد تا متناسب با نیاز استان اقدام به سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام/ح

استقرار 420 راهدار در راهدارخانه های استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.