رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: کشور هندوستان بازار مناسبی برای صادرات سیب آذربایجان‎غربی به شمار می‌رود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جعفرصادق اسکندری در جلسه پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت فضای سایبری در اصول پدافند غیرعامل اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع باید بررسی لازم در زمینه اقدامات پیشگیرانه، بازدارنگی و شناسایی تهدیدات و مقابله موثر با تهاجم سایبری در واحدهای صنعتی معدنی و تجاری استان انجام شود.

 وی با تاکید بر اینکه سیب یکی از محصولات راهبردی و مهم کشاورزی استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود بیان کرد: بی‌شک با بازاریابی به موقع از بروز هر نوع مشکل پدافند غیر عامل پیشگیری کرده و در این راستا براساس مصوبه کمسیون کشاورزی، تعدی موز در مقابل سیب امکان‌پذیر بوده و کشور هند نیز بازار مناسبی برای سیب استان به شمار می‌رود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هم‌اکنون با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح می‌توان سایبری سازمان و زیرمجموعه‌های مربوطه را در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی مدیریت کرده و بر اساس اولویت و طبقه‌بندی انجام شده، از واحدهای صنفی، صنعتی، معدنی و بازرگانی، بازدید میدانی به عمل آورد و نقاط ضعف و قوت رعایت اصول سایبری پدافند غیر عامل در آنها را احصاء کرد.

 وی با تاکید بر اینکه باید اطلاعات نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مورد تائید و یا عدم تائید به صورت بسته‌های آموزشی تهیه و در اختیار واحدها گذاشته شود افزود: علاوه بر آن استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی ضروری به نظر می‌رسد.

 اسکندری با اشاره به لزوم استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیر عامل توسط اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ارومیه گفت: از سوی دیگر باید برنامه‌ریزی لازم برای بازدید و بررسی میدانی رعایت اصول سایبری پدافند غیر عامل به صورت آزمایشی از واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی توسط اتاق بازرگانی صورت بگیرد.

 انتهای پیام/ع

صادرات سیب آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.