مسئول امور بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هیأت تجاری آذربایجان‌غربی به منظور بازاریابی برای محصولات کشاورزی سیب درختی و انگور تولیدی استان به کشور پاکستان اعزام می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، حسین محمدجانی اظهار کرد: در چند روز آینده، هیأت تجاری آذربایجان‌غربی به کشور پاکستان، به منظور بازاریابی برای محصولات کشاورزی سیب درختی و انگور تولیدی استان به این کشور اعزام می‌شوند.

 وی تصریح کرد: در این رابطه برنامه‌ریزی شده که هیأت مذکور در نیمه نخست دی ماه امسال با برنامه بازدید از میادین میوه و تره بار و دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و تجار و فعالین اقتصادی بخش کشاورزی شهرهای اسلام‌آباد و پیشاور، به کشور پاکستان اعزام شود.

 مسئول امور بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت افزایش بازارهای هدف صادراتی و ارزآوری این محصول به عنوان قطب سیب کشور، این دیدار انجام می‌شود.

 وی بیان کرد: هم اکنون بنا به گفته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، بیش از 700 هزار تن ذخیره محصول سیب درختی در سردخانه‌های استان وجود دارد.

 انتهای پیام/ع

اعزام امور بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن تجارت آذربایجان غربی به پاکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.