مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی نیشابور، از کشف ۵۲۰۰ لیتر عرقیات فاسد در نیشابور خبر داد.

کشف ۵۲۰۰ لیتر عرقیجات فاسد در نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر هادی حسین زاده مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی نیشابورگفت: در پی بازدید کارشناسان معاونت غذا و دارو از واحد عرضه عرقیجات، مقدار ۵ هزار و ۲۰۰ لیتر عرقیجات فاسد کشف و پرونده مربوط به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی افزود: تولید کنندگانی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند با برخورد قاطع و بازرسی‌های مکرر و پلمپ واحد توسط اداره نظارت بر مواد غذایی روبرو خواهند شد.

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: همشهریان گرامی در هنگام خرید محصولات غذایی به پروانه ساخت محصول که نشان دهنده مجوز ساخت با نظارت وزارت بهداشت و درمان می‌باشد توجه نمایند و از خرید محصولات فاقد پروانه ساخت اجتناب نموده و جهت پیگیری، موضوع را هر چه سریع‌تر به کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی اطلاع دهند.


انتهای پیام //س. ح.
 



۵۲۰۰ لیترعرقیجات فاسد در نیشابورکشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.