معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت : به زودی تحولات خوبی در شبکه حمل و نقل آذربایجان غربی رخ میدهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در مراسم تجلیل از راهداران نمونه استان آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه استان در حوزه حمل و نقل و ترانزیت کالا گفت : آذربایجان غربی با ۵ پایانه مرزی و همسایگی با ۳ کشور منطقه هم به لحاظ شاخص های حمل و نقلی و هم در حوزه نگهداری راه ها جایگاه بسیار مهمی دارد.

وی افزود : در دولت یازدهم و دوازدهم با اختصاص منابع اعتباری لازم نسبت به ساخت و تکمیل و تجهیز این پایانه ها اقدامات خوبی انجام شده است که با بهره‌برداری از آنها در سال های آینده شاهد تغییرات اساسی در این بخش خواهیم بود.

وی ابلاغ آیین نامه جدید تاسیس شرکت های حمل ونقلی ، ساماندهی چارت سازمانی، بهسازی راهدارخانه ها و تجهیز و نوسازی ماشین آلات راهدارخانه های کشور را از دیگر اقدامات دست اجرا برشمرد و افزود: در رابطه با نوسازی ناوگان راهداری براساس توافق هایی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده بزودی در قالب طرحی مشترک نسبت به تجهیز و نوسازی ماشین های راهداری اقدام می شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی هم از تکمیل و بهره‌برداری از راه آهن شهری مرکز استان تا پایان سال خبرداد و افزود:این پروژه که از سالهای دور مطالبه جدی مردم استان بوده در ۲ سال گذشته با افزایش اعتبارات آن شتاب خوبی گرفته و براساس وعده ای که مسئولان وزارت راه و شهرسازی داده اند تاپایان سال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ع

تحول در شبکه حمل و نقل آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.