مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از حضور 530 دستگاه و 800 نفر از عوامل راهداری در طرح راهداری زمستانی آذربایجان غربی خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، علی اکبری اظهارداشت: طرح  راهداریزمستانی همزمان با سراسر کشور از ۱۵ آذر ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال  آینده ادامه خواهد یافت.

وی افزود: ۵۳۰ دستگاه با۸۰۰ عوامل راهداری در ۶۷ نقطه از محورهای مواصلاتی برای اجرای طرح برف روبی و آماده سازی جاده از ۱۵ آذر تا ۱۵ اسفند ماه حضور خواهند داشت.

علی اکبری تاکنون ۱۵ هزار تن نمک و ۴۵ هزار تن ماسه جهت استفاده در راههای مواصلاتی خریداری شده است و ۴۳۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و سبک نیز در این طرح مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به حضور مستمر اکیپ‌های راهداری در جاده‌های استان عنوان کرد: در طرح راهداری زمستانی ۸۰۰ نفر از کارکنان این مجموعه در ۶۷ نقطه از جاده های استان و در راهدارخانه های موقت و دائم مستقر خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با اجرای عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی از بروز مشکل برای شهروندان جلوگیری بعمل خواهند آورد.

انتهای پیام/ع

آغاز طرح راهداری زمستانی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.