فرماندار بافق گفت: وضعيت آلايندگی واحدهای صنعتی و معدنی پراكنده در سطح شهرستان باید بررسی و بازنگری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زاده رحمانی فرمانداربافق پيرامون وضعيت كلی صنايع و معادن شهرستان توضيحاتی ارائه و خواستار بررسی و بازنگری در وضعيت آلايندگی واحدهای صنعتی و معدنی پراكنده در سطح شهرستان شد و گفت: به غير از شركت سنگ آهن مركزی، مابقی واحدهای صنعتی و معدنی، عملكرد قابل دفای در جهت ايجاد فضای سبز، كاهش آلايندگی و گرد و غبار و ... ندارند.

 سادات موسوی مديركل حفاظت محيط زيست استان نیز راجع به قوانين ناظر بر اين حوزه مطالبی را توضيح دادو تصریح کرد: جز در مناطق تحت مديريت محيط زيست، برای شروع فعاليت و صدور مجوز بهره برداری از معادن، از اين اداره كل استعلام نمی شود.

وی در پايان قول مساعد داد برای ارزيابی جديد زيست محيطی كه در ماه آينده صورت می گيرد از اطلاعات كارشناسان شهرداری و ساير ادارات شهرستان استفاده شود.

 رنجبر رئيس شورای اسلامی شهرستان نیز راجع به وضعيت معدنكاری و صنايع شهرستان بخصوص وضعيت بغرنج محدوده بيشه در مطالبی را عنوان نمود.

در ادامه، نوروز زاده شهردار بافق به كاهش درآمدهای شهرداری و وضعيت پرداخت عوارض آلايندگی اشاره و افزود: سلامت شهروندان باید مورد تاكيد قرار گیرد.

 

جلسه هماهنگی به منظور ارزیابی واحدهای صنعتی و معدنی با حۻور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد، فرماندار ، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرستان بافق در اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

  بررسی وضعيت  واحدهای صنعتی و معدنی آلاينده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار