تولید کننده خیر نهاوندی قطعات بتونی در شهرستان نهاوند در اقدامی کم نظیر و جالب اقدام به ساخت خانه های بتونی ۵ نفره و قابل حمل کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس محسن بحیرایی که یکی از کارآفرینان نمونه و مبتکر در تولید انواع قطعات بتونی در شهرستان نهاوند است اظهار داشت: یک روز بعد از وقوع زلزله به همراه چند نفر از مهندسان کارخانه تولید بتون خودم به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه رفتیم تا نیاز مردم را از نزدیک بررسی کنیم.

وی گفت: در چند شبانه روز طرحی ابتکاری را به مرحله اجرا در آوردیم و با کمک تمامی عوامل کارخانه اقدام به ساخت خانه های ۵نفره بتونی قابل حمل و جابجایی کردیم.

بحیرایی افزود: بچه های خط تولید و جوشکاری در چند شبانه روز قالب های آهنی را ساختند سپس نوبت به میلگرد گزارش رسید و در ادامه بتون ریزی در قالب ها که در قدم اول از محل بودجه کارخانه و با کمک همکارانم ۳ واحد به همراه حمام و سرویس بهداشتی را به مبلغ ۱۶ میلیون تومان ساختیم و به مردم زلزله زده اهدا کردیم. مهندس مبتکر نهاوند بیان کرد: تا الان بیش از ۳۴ واحد را از محل کمک های مردمی و حیران به همرآه حمام و سرویس بهداشتی را آماده تحویل کرده ایم که هر روز توسط واحد حمل و نقل کارخانه به منطقه زلزله زده ارسال می شود.

وی در مورد مزایایی این واحد های مسکن بتونی گفت: هزینه ساخت و حمل ونقل آنها با جرثقیل و کامیون به مناطق زلزله زده۳۵ میلیون ریال می باشد مقاون در برابر سرما و گرما قابل حمل بودن گنجایش ظرفیت ۵ نفر مجهز به سرویس بهداشتی و حمام مجزا و مهمتر از همه ارزان بودن آنها نسبت به کانوی های آهنی است.

 

 

خیر نهاوندی برای زلزله زدگان ۳۰ خانه بتونی ساخت +تصاویر

خیر نهاوندی برای زلزله زدگان ۳۰ خانه بتونی ساخت +تصاویر

خیر نهاوندی برای زلزله زدگان ۳۰ خانه بتونی ساخت +تصاویر

انتهای پیام/ب

ساخت خانه های بتونی برای زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.