فرمانده سپاه نهاوند گفت: مراسم سالروز گرامیداشت حماسه مردمی 9 دی به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلا نهاوند برگزار می‌شود زیرا این مردم بودند که این فتنه بزرگ را خنثی کردند.

فتنه 88 را بصیرت مردم خنثی کرد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ کامران کریمی اظهار داشت : دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب در زمان‌های مختلف و با برنامه‌های گوناگون درصدد ضربه زدن به‌نظام مقدس اسلامی بودند.

وی اظهار داشت: در اوایل انقلاب صدام را تجهیز و پشتیبانی کردند تا کار انقلاب را تمام کنند ولی غیرت و ایثار فرزندان غیور ایران اسلامی اجازه نداد تا آن‌ها و حامیان آمریکایی و غربی آن‌ها به اهداف شومشان برسند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: وقتی‌که از فتنه جنگ نتوانستند به اهدافشان برسند گروهک‌ها و منافقان را به جان انقلاب انداختند که در این راه نیز شکست خوردند و درصدد طراحی برنامه‌های دیگر برآمدند.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها که از انقلاب اسلامی ضربه خورده و عصبانی بودند در سال‌های بعد با توطئه برعلیه انقلاب اسلامی و باهدف ضربه زدن به کشورمان، فتنه‌های سال‌های 78 و 88 را به راه انداختند که با بصیرت مردم و حضور درصحنه در این راه هم موفق نشدند.

کریمی گفت: در برخورد با فتنه 88 مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی نشان دادند از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری معظم انقلاب دست نمی‌کشند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع می‌کنند.

وی عنوان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در 9 دی طومار فتنه گران را در هم پیچید و روز 9 دی نیز در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در روز 9 دی مردم مؤمن ایران اسلامی به میدان آمدند و درسی فراموش‌نشدنی به فتنه گران و حامیان غربی آن‌ها دادند و بار دیگر پایبندی خود به انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

وی بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه مردمی 9 دی امسال نیز در شهرستان نهاوند برنامه‌های خوبی اجرا می‌شود تا اهداف و زوایای فتنه شوم 88 برای مردم تبیین شود.

کریمی بیان داشت: در سالروز این حماسه عظیم در روز شنبه از ساعت 9 صبح مراسمی در مصلا نماز جمعه نهاوند با حضور مردم ولایتمدار نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا مستشاری مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سخنران این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار