نماینده زابل گفت: میراث گردشگری سیستان و بلوچستان بسیار ارزنده است اما به دلیل عدم توجه به زیرساخت‌ها در حال تخریب است.

میراث تاریخی سیستان و بلوچستان در حال تخریب استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس اظهار کرد: مستکبرین عالم از جمله آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی باید از تاریخ عبرت بگیرند چرا که تابحال هرچه از دستشان برآمده برای ایران کم نگذاشته‌اند.

وی افزود: تا زمانی که به فضل الهی سه عنصر رهبری، حضور مردم در صحنه و توکل به خداوند در میان باشد، هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

دهمرده تصریح کرد: یکی از خصلت‌های نیکوی ایرانیان این است که وقتی پای دشمن بیگانه به میان می‌آید، تمام مشکلات داخلی را کنار گذاشته و با وحدت علیه دشمن متحد می‌شوند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند بیان کرد: ما باید با وحدت کلمه از همه ظرفیت‌های خدادادی استفاده کرده و کشورمان را به فضل الهی آنطور که در شأن مردم ایران است، بسازیم.

دهمرده ادامه داد: آقای روحانی! همانطور که مستحضر هستید استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های فراوانی است اما علی‌رغم اقدامات جمهوری اسلامی ایران که بر هیچ کسی پوشیده نیست دارای انباشتگی و عقب‌ماندگی‌های زیادی است.

وی تأکید کرد: آقای آخوندی راه‌های روستایی سیستان و بلوچستان از میانگین کل کشور بسیار کمتر است و لازم است تا مشکلات فرودگاه زابل و حاشیه‌نشینی در این منطقه حل شود.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند افزود: آقای ظریف درباره حق‌آبه دریاچه هیرمند چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ دیپلماسی شما برای مردم حوزه انتخابیه بنده به اندازه یک میلیون متر مکعب آب ثمر نداشته است.

دهمرده ادامه داد: میراث گردشگری سیستان و بلوچستان به اعتقاد کارشناسان بسیار ارزنده است اما به دلیل عدم توجه به زیرساخت‌ها بسیاری از بناها در حال تخریب است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حق آبه ، مجلس ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار