داورزنی: بوکس ایران پتانسیل درخشش بین المللی را دارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فصل جدیدی از امروز در بوکس آغاز شده است.

داورزنی: بوکس ایران پتانسیل درخشش بین المللی را داردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون بوکس گفت: از زحمات طولانی مدت برادر بزرگم احمد ناطق نوری برای توسعه بوکس در کشور تشکر می‌کنم. فصل جدیدی از امروز در بوکس آغاز شده است و کار رئیس جدید برای رسیدن به اهداف بزرگ این رشته نیاز به همفکری و خرد جمعی دارد.

وی ادامه داد: حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی و المپیک در هر رشته‌ای باعث ارتقای غرور ملی می‌شود و بوکس ایران پتانسیل درخشش بین المللی را دارد. استعداد‌های زیادی در جای جای بوکس کشور وجود دارد و باید بدون نگاه قومی استانی فضا را برای رشد این رشته در تمام استان‌ها فراهم کنیم.

داورزنی تصریح کرد: نگاه ملی بدون حب و بغض و اتحاد و همدلی بزرگان باعث پیشرفت هر رشته‌ای از جمله بوکس می‌شود. پشتوانه سازی باید از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون بوکس در آینده باشد. امروز رقابت انتخاباتی تمام شد و خواهشم از تمام دوستان این است که برای ۴ سال آینده در کنار بوکس باشند و برای رشد آن به رئیس جدید کمک کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بازوان اجرایی ثوری هیئت‌های استانی هستند. استفاده از تجربه پیشکسوتان را به طور جدی توصیه می‌کنم. اگر ما در ووشو، کشتی و تکواندو صاحب سکو‌های جهانی هستیم قطعا در بوکس هم با یک برنامه ریزی و استراتژی بلندمدت می‌توانیم سکو‌های جهانی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار