به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،محمدرضا پاکروان معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان گفت : در نه ماه امسال هزار و 819 تماس در سامانه سامد به ثبت رسیده است.
وی افزود: پس از ارجاع این تماس ها به دستگاه های اجرایی مربوطه هزار و 143 مورد منجر به نتیجه شده است.
معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان گفت : بر اساس برنامه زمان بندی هر هفته یک دستگاه اجرایی برای پاسخگویی به درخواست های مردمی در مرکز سامد در بندرعباس حاضر می شود.
افزود : تا کنون هفت دستگاه اجرایی به همراه مدیران کل و معاونان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد )حضور یافتند و پاسخگوی تماس های مردمی و مشکلات آن ها بودند.
امروز در یک نشست دو ساعته با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به حدود 15 تماس و درخواست مردمی پاسخ داده شد.
پاکروان افزود : روزانه حدود بین 80 تا 120 تماس مردمی در این سامانه ثبت می شود.
وی گفت : 7 تا 10 روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مردمی است.
معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان گفت : درخواست های مردمی با شماره تلفن 111 به دستگاه های اجرایی مربوطه ارجاع داده می شود.
انتهای پیام/ز