سرمایه گذاران در شهرک صنعتی شهرستان رزن از تخفیف مالیاتی تا 13سال بهره مند می شوند.

بهرمندی سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی رزن از تخفیف مالیاتی ۱۳سالهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید رضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت رزن  با اعلام این خبرگفت: سرمایه گذاران در شهرک صنعتی شهرستان رزن از تخفیف مالیاتی تا 13سال بهره مند می شوند.

وی افزود: بیش از یک هزار و ۴۷۰ طرح  در بحث رونق تولید در استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه 310میلیارد تومان در بحث رونق تولید جذب شده و بیش از 800 میلیارد تومان تا به امروز به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار داشت: شهرستان رزن ظرفیت های بسیار بالایی برای سرمایه گذاری در استان همدان دارد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان  در پاسخ به سوال حضار راجع به ایجاد فروشگاه های زنجیره ای در شهرستانهای کوچک که موجب بیکار شدن افراد زیادی می شود ادامه داد: صدور جواز برای فروشگاه ها بر عهده اصناف نیست و  مجوز ایجاد فروشگاه ها از تهران صادر می شود.

وی  با عنوان اینکه در بحث ایجاد اشتغال با حمایت دولت تسهیلات خوبی به استان و شهرستانها در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد:این اعتبارات از نظر میزان و درصد سود می تواند واحدها و کسانی که قصد ایجاد اشتغال رادارند یاری نماید.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن هم در ادامه با اشاره به عملکرد 8ماهه اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: در این مدت 141مورد پروانه کسب صادر و 38 واحد پلمپ شده است.

وی از انجام بیش از 9هزار ۷۷۳مورد بازرسی از اصناف شهرستان در 8ماهه سالجاری خبر داد و افزود: از  این بازرسی ها 386 مورد تخلف صنفی به ثبت رسیده است.

ابوالفضل مرادی با اشاره به اینکه  از سال 92تا به امروز 9واحد در شهرستان رزن به بهره برداری رسیده است یادآور شد: در سطح شهرستان بیش از 48واحد فعال صنعتی وجود دارد

وی بیان کرد: 8 طرح در سطح شهرستان رزن با سرمایه گذاری 109میلیارد تومانی در دست اجرا است که با بهره برداری از آنها 425شغل جدید ایجاد خواهد شد.

مرادی اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته 4واحد تولیدی فعال شده است.

وی افزود: تعداد ثبت نامی در سامانه رصد اشتغال، اصناف 70مورد ودر حوزه صنعت 43مورد است.

ابوالفضل مرادی با بیان اینکه جلسات آموزش احکام کسب و کار برای 110 نفر از اصناف در این مدت برگزار شده است یادآورشد: از سال 92 تا 96 بیش از 602نفر در بحث قالیبافی آموزش دیده اند.

گفتنی است 8 طرح در سطح شهرستان رزن با سرمایه گذاری 109میلیارد تومانی در دست اجرا است که با بهره برداری از آنها 425شغل جدید ایجاد خواهد شد و بیش از یک هزار و ۴۷۰ طرح در بحث رونق تولید در استان ثبت شده است.

انتهای پیام/ج


سرمایه گذاران شهرک صنعتی رزن از تخفیف مالیاتی بهره مند می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.