جلسه فوق العاده کارگروه اشتغال در شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ جمالی فرماندار کردکوی با اشاره به جلسه شنبه گذشته کارگروه اشتغالزایی استان و مشخص شدن سهمیه اعتبارات شهرستان از محل اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری، گفت: بدنبال جلسه استانی کارگروه , روز جاری دومین جلسه فوق العاده در این شهرستان برگزار شد.


وی افزود: در نتیجه بررسی ها و بازدیدهای میدانی کارگروه, از بین ۵۵تقاضای موجود, حدود ۳۰ پرونده تکمیل شده دارای اولویت در جلسه امروز بررسی و مقررشد پرونده های موردنظر تا پایان هفته جاری تکمیل شود.


فرماندار کردکوی گفت: علاوه بر تسهیلات یاد شده، از محل اعتبارات تسهیلات رونق تولید نیز ،۲۷ واحد تولیدی با اعتباری به مبلغ ۵۵ ملیارد تومان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح است.


وی در ادامه گفت: در سال ۹۵ هم تعداد 44 واحد تولیدی از محل اعتبارات تسهیل و رونق تولید مبلغ ۴۴ میلیارد تومان دریافت کرده بودند.


رئیس کارگروه اشتغال شهرستان گفت: در بررسی طرحهای اشتغالزایی در جلسات کارگروه اشتغال شهرستان تمام تلاش بر این است که با نظارتهای دقیق، پرونده ها بررسی و کارشناسی شود تا طرحهایی که دارای توجیه اقتصادی و ظرفیت اشتغال پایدار هستند به تصویب برسند.


وی در پایان افزود: با توجه به ضرورت امر و حساسیت زمان, جلسات کارگروه بطور منظم و هفتگی برگزار می شود و با تسهیلات اعتباری توسعه روستایی که در آینده ای نزدیک ابلاغ می شود، زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف گردشگری, کشاورزی و صنایع تبدیلی ایجاد خواهد شد.


انتهای پیام/ح

 

جلسه کارگروه اشتغال در شهرستان کردکوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.