مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان به منظور بررسی وضعیت زندانیان جرائم غیر عمدی از زندان مرکزی گرگان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حمید وسکوئی مدیر نمایندگی ستاد دیه و معاون اداری و مالی اداره کل زندانهای استان گلستان گفت: فلسفه تشکیل ستاد دیه کمک به زندانیان جرائم غیر عمدی ناتوان از پرداخت دیه است.

وی به منظور بررسی وضعیت زندانیان جرائم غیر عمدی زندان مرکزی گرگان، از این مجموعه بازدید کرد و در یک دیدار چهره به چهره با مددجویان مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.


وی از کلیه قسمت های زندان بازدید و در جمع مد دجویان جرائم غیر عمدی، ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی علیه السلام و ولادت امام حسن عسکری علیه السلام ،گفت: میلاد مسعود پیامبر گرامی حضرت عیسی علیه السلام و امام حسن عسکری علیه السلام را خدمت همه شما عزیزان تبریک عرض نموده و امیدوارم که با استفاده از سیره و روش این بزرگان مسیر درست را انتخاب نموده و آینده ای روشن را برای خود و خانواده رقم بزنیم.


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان گلستان در ادامه با بیان تاریخچه ستاد دیه تأکید کرد: ستاد دیه کشور در سال ۱۳۹۶ با درایت و پیگیری شهید اسدالله لاجوردی تأسیس و سالهاست که با پیگیری های شبانه روزی آقای سید اسدالله لاجوردی در حال تلاش برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمدی است.


در ادامه جلسه مددجویان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که وی راهکارهای حل مشکلات را به مجموعه زندان ارائه کرد.


در پایان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گلستان به شش نفر از مددجویان فعال فرهنگی زندان به قید قرعه جوایزی اهداء نمود.


انتهای پیام/ح

 

حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه و بازدید آن از زندان گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.