۱۲ زندانی گرگانی جرائم غیرعمد با کمک ویژه رئیس سازمان زندان‌های کشورآزاد شدند.

آزادی ۱۲ زندانی گلستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان   مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد مردمی دیه استان گلستان، گفت: با کمک ویژه رئیس سازمان زندان‌های کشور جناب آقای دکتر جهانگیر تعداد ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمدی با پرداخت مبلغی بالغ بر ۴ ونیم میلیارد ریال آزاد شدند و به کانون گرم خانواده و جامعه بازگشتند.

علیرضا رضوانی افزود: با تلاش مددکاران، کمک خیرین و ستاد دیه، امسال تا کنون تعداد ۱۴۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمدی آزاد شده اند که نسبت به سال گذشته که در کل طول سال ۱۰۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمدی آزاد شده بودند رشد چشمگیری داشته ایم.

وی ادامه داد: برای آزادی این تعداد از زندانیان جرائم غیر عمدی استان که امسال آزاد شده اند مبلغی بالغ بر ۱۸۶ میلیارد ریال بدهی داشته اند که با پرداخت مبلغ ۶۴ میلیارد ریال از ستاد دیه و کمک خیرین و مساعدت‌های ریاست سازمان زندان‌ها زمینه آزادی آنان فراهم شده است.

رضوانی گفت:: آنچه از همه مهمتر بوده کمک و گذشت خود شکات است که مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

نائب رئیس ستاد دیه استان گلستان در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمدی در زندان‌های استان بخاطر عجز از پرداخت بدهی مالی و دیه محبوس هستند که نیازمند کمک مردم و خیرین هستند.

رضوانی در پایان گفت:: مردم و خیرین می‌توانند مبالغ اهدایی خودرا به شماره حساب ۰۱۰۶۰۰۲۹۷۵۰۰۵ نزد بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان گلستان واریزکنند.

انتهای پیام /گ

۱۲ زندانی گلستانی آزاد شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.