رئیس شواری اسلامی شهر شهرضا گفت: امیدواریم با مذاکره و توافق با وکلای کارخانه نوین شهرداری بتواند این مجموعه را به طور کامل تملک کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی صالح‌پور امروز در نشست خبری با بیان اینکه کارخانه تاریخی نوین هویت شهرضا است و مردم به ویژه سالمندان احساس تعلق زیادی به آن دارند، افزود: باید تمام مجموعه شهری و ادارات شهرستان شهرضا به یک تصمیم قاطعی برسند که بتوانند با وجود تبصره‌های موجود و عنایت ویژه در راستای تملک کارخانه و حفظ یکی از مظاهر هویتی شهر، اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا با بیان اینکه حدود 5 هزار مترمربع از کارخانه نوین به صورت وکالتی به شهرداری واگذار شده است، گفت: یکی از ایرادهایی که به میراثی شدن کارخانه نوین گرفته می‌شود، رضایت ندادن مالکان است.

وی با تأکید بر اینکه یکی دیگر از مشکلات مهم کارخانه نوین طلبکاران بسیار است که به واسطه کار در کارخانه ادعای طلب دارند، بیان داشت: مشکل مهم دیگر طلب بعضی از ادارات از کارخانه نوین است.

صالح‌پور با بیان اینکه تاکنون شهرداری برای حفظ و نگهداری کارخانه فقط هزینه کرده و هیچ استفاده مالی نداشته است، تصریح کرد: اگر  نتوانیم کارخانه نوین را تملک کنیم  روز به روز بر فرسایش و تخریب کارخانه افزوده می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

عدم تملک کارخانه نوین شهرضا منجر به فرسایش و تخریب آن می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.