معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته در سه ماه گذشته هيچ گونه خبازی از جوش شيرين و بلانكيت استفاده نكرده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضا رحيمی  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: طی بازرسی های صورت رفته طی  سه ماه اخير خوشبختانه هيچ گونه استفاده از جوش شيرين و بلانكيت در خبازی ها مشاهده نشده كه اين موضوع حاكی از تلاش قابل توجه دستگاه های ذيربط در اين بخش است.

وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان برای پخت نان با كيفيت و جلوگيری از استفاده بلانكيت و جوش شيرين توسط خبازی ها بيان داشت: طي چند سال گشته اين موضوع را در دستور كار اين كارگروه داشتيم كه خوشبختانه امروز به نتايج خوبی در اين زمينه دست پيدا كرده ايم كه جای تقدير و تشكر از همه دستگاه هی اجرايي ذيربط دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: همگی بايد تلاش كنند كه اين روند با جديت در استان ادامه داشته باشد زيرا پخت نان با كيفيت و سالم حق اين مردم بزرگوار است.

وي با بيان اينكه نظارت بر كارخانجات آرد و توليد گندم و همچنين خبازی ها ادامه داشته باشد، گفت: اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بايد با برنامه و به صورت ويژه اين روند را ادامه دهد و همگی وظيفه دارند كه نهايت تلاش خود را برای ارتقای شاخص بهداشت و تندرستی مردم بكار گيرند.


انتهای پیام/ز

 

نظارت بر كارخانجات آرد و توليد گندم و خبازی ها ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.