مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت : شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی سالانه 23 میلیون 700 متر معکب آب آشامیدنی تولید می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حمید روشن روان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی افزود: : شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی سالانه 23 میلیون 700 متر معکب آب آشامیدنی تولید می کند که بر اساس برآوردهای انجام شده نیمی از آب آشامیدنی تولیدی این شرکت به مصرف دام روستاییان می رسد.

وی اظهار کرد : شرکت آب و فاضلاب روستایی به هیچ عنوان وظیفه ای برای تامین آب دام روستاییان ندارد اما ساکنان این مناطق به اقتضای فعالیت دامپروری خود به ناچار از آب آشامیدنی تولیدی این شرکت برای سیراب کردن دام خود استفاده می کنند.

روشن روان گفت : تامین آب مورد نیاز دام بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است اما این سازمان تاکنون هیچ اقدامی در این باره انجام نداده و همچنان بار تامین آب دام روستاها بر عهده این شرکت است.

روشن روان گفت: در نشست هایی که با جهاد کشاورزی داشتیم، قول هایی برای تامین آب مورد نیاز دام داده شده است و مقرر بود جهاد کشاورزی نسبت به حفر چاه اقدام کند اما تا کنون اقدامی انجام نشده است.

روشن روان افزود: در خواست ما این است، برای تامین آب مورد نیاز دام روستاییان، اعتبار مورد نیاز برای حفر چاه ها به این شرکت داده شود تا ما بتوانیم در این باره اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: البته از شرکت آب منطقه ای استان نیز انتظار می رود سهم آب این شرکت را بیشتر کند تا مشکلات تامین آب مورد نیاز دام مرتفع شود.

انتهای پیام/آ

تامین 50 درصد آب آشامیدنی دام از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.