هزینه 34 میلیارد ریالی برای ساخت مخزن آب در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت : برای ساخت مخازن ذخیره آب در استان خراسان شمالی بیش از 34 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ غلامحسین ساقی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت : هم اکنون 3 مخزن ذخیره آبی در شهرهای بجنورد، تیتکانلو و شوقان استان خراسان شمالی در حال ساخت است.

وی با بیان این که ساخت مخزن 2 هزار مترمکعبی ذخیره آب بجنورد در تخته ارکان 14 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد ، افزود : مخزن ذخیره آب جدید در در حال ساخت است .

ساقی اظهار کرد : عملیات خاکبرداری مخزن دو هزار مترمکعبی شهر تیتکانلو نیز با چهار هزار مترمربع زمین انجام شده و در حال حاضر 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار مورد نیاز برای این پروژه 13 میلیارد ریال است.

وی اعتبار مورد نیاز برای مخزن هزار متر مکعبی شهر شوقان را هفت میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد : در حال حاضر بتن ریزی مخزن هزار متر مکعبی شوقان نیز تکمیل و سازه مخزن آماده شده و در حال نصب حوضچه شیرآلات است که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد : تعداد مخازن ذخیره آب در مدار استان 67 باب با ظرفیت 164 هزار و 80 مترمکعب است.

وی افزود : شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی 193 هزار و 714 مشترک در بخش آب و 55 هزار و 889 مشترک در بخش فاضلاب دارد.

انتهای پیام/آ

ساخت 3مخزن ذخیره آب در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.