شهردار سنندج گفت: اگر تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها و نهاد دولتی و غیردولتی برقرار نباشد برنامه و طرح‌های بسیاری از دستگاه‌ها از جمله شهرداری عملی نمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کردستان، گفت: شهرداری بعنوان یکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان نقش مهمی در راستای رفع مشکلات سطح شهر دارد.

وی بیان کرد: نقش دستگاه‌ها و نهادها و همچنین شهروندان در بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های که شهرداری در سطح شهر مجری آن است انکارناپذیر است.

شهردار سنندج گفت: بی‌شک اگر تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها و نهاد دولتی و غیردولتی برقرار نباشد برنامه و طرح‌های بسیاری از دستگاه‌ها از جمله شهرداری عملی نمی‌شود.

صیدی افزود: شهرداری در فضای تعاملی با تمامی دستگاه‌ها می‌تواند برنامه‌های خود را به نحو احسن عملی نماید و در سایه این تعامل بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.

وی گفت: نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌های است که همواره یار و یاور شهرداری بوده و در بسیاری از مواقع با ورود به موقع توانسته بسیاری از مشکلات شهرداری را حل و فصل کند.

شهردار سنندج عنوان کرد: بسیاری از وظایفی که شهرداری طبق قانون باید آن را در سطح شهر اجرا کند نظیر جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز و سد معبر بدون همکاری و تعامل با نیروی انتظامی امکان‌پذیر نیست.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، با تعامل با تمامی دستگاه‌ها بویژه نیروی انتظامی بتوانیم در راستای خدمات شایسته به شهروندان و توسعه و آبادانی سطح شهر گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/ د م

فضای تعاملی بین دستگاه‌ها بستر خدمات‌رسانی به مردم را تسریع می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.