شهردار سنندج گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل پایین آمدن استانه تحمل مردم وجود این شکاف های طبقاتی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حشمت‌الله صیدی شهردار سنندج صبح امروز در جلسه ستاد صبر در استان کردستان که  با حضور اعضا در سنندج برگزار شد، گفت: وقوع نزاع و قتل معلول است و باید علت این اتفاقات ریشه‌یابی شود.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور علت‌های پایین آمدن آستانه تحمل باید با توجه به شرایط  جامعه ارزیابی شود، گفت: دلایلی که آستانه تحمل در کردستان و سنندج پایین آورده با سایر جاها تفاوت دارد از این رو باید برای هر جایی نسخه مخصوص به خود را پیچید تا شاهد خروجی بهتری باشیم.

شهردار سنندج اظهار داشت: وجود شکاف طبقاتی یکی از دلایل مهمی است که موجب نگرانی مردم شده و شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل پایین آمدن آستانه تحمل مردم باشد.

وی گفت: جای شادابی و نشاط متاسفانه در جامعه ما کمرنگ است هرچند طی این سال‌ها اقدامات خوبی انجام گرفته اما نیاز به کار زیادتری داریم.

صیدی با بیان اینکه شهرداری در زمینه ایجاد بستر شادی و نشاط در شهر آماده هر نوع همکاری است، عنوان کرد: همه باید در این راستا به صورت جدی تلاش کنیم تا با افزایش شادی و نشات در جامعه زمینه کاهش خشم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ د م

جای شادابی و نشاط متاسفانه در جامعه ما کمرنگ است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.