تولیت آستان قدس رضوی گفت: از انتخابات اخیر شاهد انسجام بین نیرو‌های ارزشی انقلاب هستیم که باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

برای حفظ انسجام نیرو‌های ارزشی و دلسوز انقلاب باید تلاش کنیمبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست اعضای شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

در این نشست سید محمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان ضمن معرفی اعضای شورای مرکزی به شرح مختصر تاریخچه، برنامه‌ها و اقدامات کانون پرداخت و افزود: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افتخار دارد که به عنوان یک تشکل رسمی نخبگی و استادی با ایده، منش و عملکرد انقلابی و ولایی در دانشگاه‌های سراسر کشور و استان‌ها حضور فعال و اثرگذار دارد و بعد از انتخابات درجهت توسعه کمی و کیفی گام‌های بلندی برداشته است. حسینی کارنامه روشن کانون در انتخابات ریاست جمهوری و نقش پیشتاز آن را نمونه بارزی از اقدامات این مجموعه دانست.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به خاطر تحولات چشمگیر در آستان قدس و ارائه خدمات گسترده در رویدادهایی، چون زلزله کرمانشاه ازآقای رئیسی تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار حجت الاسلام رئیسی ضمن تشکر صمیمانه از کانون و تک تک اعضای آن گفت: در دوره انتخابات اخیر ریاست جمهوری و بعداز آن شاهد انسجام بین نیرو‌های ارزشی و دلسوز انقلاب هستیم که همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم و عدم نتیجه مطلوب ظاهری نباید موجب غفلت از دیگر دستاورد‌های بزرگ گردد.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: خدمت رسانی به مردم و بویژه محرومان و همچنین فعالیت‌های فرهنگی دو رسالت مهم آستان قدس است که حضور اندیشمندانه اساتید دانشگاه برای استمرار و ارتقاء فعالیت‌ها بسیار ضروری و مفید است.

وی افزود: در آینده در باره عملکرد آستان قدس قضاوت می‌شود و همه باید بدانیم که برخی فعالیت‌های سیاسی نسبت به اهمیت و عظمت شان آستان قدس و رسالت و ماموریت‌های مهم آن امری فرعی و جانبی محسوب می‌شود.

رئیسی ادامه داد: حضور اثرگذار اساتید محترم دانشگاه و از جمله ظرفیت بالای کانون دانشگاهیان در این راستا مغتنم وقابل توجه است و این عزیزان باید خود را درکمک به فعالیت‌های آستان شریک و سهیم بدانند تا بتوانیم همه با هم یک الگوی موفق ارائه کنیم و موجبات رضایت خداوند، تائید رهبری معظم و خشنودی مردم شریف ایران را فراهم سازیم.

در ادامه این دیدار اعضای شورای مرکزی به بیان دیدگاهها، پیشنهادات ونقد‌های خود در موضوعات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، صنعتی، پژوهشی، کارآفرینی و جوان گرایی در انتصابات پرداختند و در نهایت پیشنهاد ایجاد شورای مشورتی برخوردار از ترکیبی جامع و فراگیر از اساتید دانشگاهی و صاحب نظران هر استان و همچنین شورایی از دانشجویان و جوانان در کنار دفاتر استانی آستان قدس رضوی ومطرح که مورد تایید و حمایت تولیت قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۴ دی ۱۳۹۶
رییسی عشقی عشق
آخرین اخبار