رئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت:اگر در کشور انسجام بیشتری داشته باشیم سیاه‌چاله تحریم‌ها با شکست مواجه خواهد شد.

انسجام درونی سیاه‌چاله تحریم‌ها را با شکست مواجه خواهد کردمجید محتشمی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر اینکه جریان استکباری با سرکردگی آمریکا از اواسط قرن بیستم توانسته جریانی استکباری را در نقاط استراتژیک دنیا رهبری کند، گفت: یکی از نقاط استراتژیک خاورمیانه است که با اوج‌گیری جریان تحکم و هژمونی که آمریکا نسبت به این منطقه داشت، وارد آن شد.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی توانسته در خاورمیانه حضور منطقی داشته باشد و آمریکایی‌ها از این حضور نامرئی که حالا دیگر به قدرت مرئی تبدیل شده نگران هستند.

وی با تأکید بر اینکه ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و استکبار نمی‌تواند بدون نظر ایران در مسائل خاورمیانه ورود کند، اظهار کرد: همه این مسائل دست به دست هم داده و استکبار را بر آن داشته که امروز برای مقابله با ایران از ترفند اقتصادی استفاده کنند.

دبیرکل حزب آزادی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی آمادگی برخورد با آمریکا و غرب را دارد، بیان کرد: غرب به عنوان یک قدرت درجه 2 دنباله‌رو آمریکاست و قطعا هر جریانی که اوج بگیرد، غربی‌ها در نهایت از آمریکا روایت خواهند کرد.

محتشمی تأکید کرد: دولتمردان ما باید بدانند که مسائل اقتصادی یک نبرد استراتژیک و غیرنظامی است، همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و اگر در کشور انسجام بیشتری داشته باشیم سیاه‌چاله تحریم‌ها با شکست مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران باید به دنبال یک پیمان منطقه‌ای با کشورهای منطقه نظیر ترکیه، سوریه، عراق و افغانستان باشد، اظهار کرد: پیمان ایران با کشورهایی که معتدل شناخته می‌شوند، آمریکا و کشورهایی را که درصدد تسلط بر منطقه هستند، عقب می‌کشاند.


انتهای پیام/

بهترین راه مقابله با سیاه چاله تحریم ها

تحریک های جدید آمریکا علیه ایران

سیاه چاله تحریم ها چیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار