بهبود وضعیت بهداشتی و ارتقای سیستم‌های کشتار‍ گاه‌ها در بردسیر دردستورکارقرارگرفت.

ارتقای وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌های بردسیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، باحضور فرماندار ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرستان  ازکشتارگاه بردسیر بازدید شد.

در این بازدید ابتدا از کشتارگاه طیور شهرستان بازدید به عمل آمد که طی آن از خط کشتار و روند اجرای آن و همچنین چالش‌ها و ظرفیت‌های موجود برای بهبود وضعیت بهداشتی گزارشی جهت اتخاذ تصمیمات و بررسی در کارگروه تخصصی ارائه شد.
پس از بازدید‌های صورت گرفته در جلسه‌ی کارگروه تخصصی که با حضور مسئولان شهرستان در محل شبکه‌ی دامپزشکی انجام شد،

مقررشد با حمایت‌های فرمانداری و با حضور و همکاری شهرداری و مساعدت شورای شهر شبکه‌ی دامپزشکی شهرستان به عنوان نهاد مسئول نظارتی و با مشاوره‌ی فنی و بهداشتی با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی اقدام به افزایش ظرفیت سالن کشتارگاه دام با تاسیس سالن کشتار جدید، ساخت واحد پیش سرد کن برای بهبود کیفیت بهداشتی استحصالی، تجهیز کشتارگاه به ابزار و امکانات مورد نیاز و رفع نواقص فنی و بهداشتی اقدامات لازم صورت گیرد.

در پایان جلسه کارگروه مورد نظر با تایید اقدامات موثر شبکه‌ی دامپزشکی شهرستان بردسیر برای رفع مشکلات و نواقص موجود و تقدیر از تلاش‌های مستمر و مجدانه‌ی این مجموعه برای عمل به ضوابط بهداشتی توأم با دیدگاه اقتصاد مقاومتی برای بالا بردن ظرفیت‌های اقتصادی این حوزه مقرر شد مساعدت‌های لازمه برای اجرای هرچه سریعتر این تصمیمات صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

حل مشکلات کشتارگاه بردسیر دردستور کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار