فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استانهای کهگیلویه وبویراحمد و فارس ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  انصاری فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه درهفته اخیر ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است گفت: با تلاش کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه بویراحمد و پلیس استان فارس در هفته گذشته و با انجام ۶ عملیات جداگانه این کشفیات انجام شد.

انصاری افزود: ازاین مقدار ۵۱۰ کیلوگرم تریاک و ۹۰ کیلوگرم حشیش بوده است.

وی با بیان انکه در این رابطه ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شدادامه داد: از این سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر ۱۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۸ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر نیز توقیف شد.

انصاری با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون سه تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است اضافه کرد: کشف موادمخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان از کاهش وقوع جرم در استان خبر داد و افزود: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم استان کهگیلویه بویراحمد درمیان ۳۳ استان کشور رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد که کسب این رتبه در کشور در سنوات گذشته بی سابقه بوده است.

سردار انصاری ازکاهش ۵۲ درصدی جرائم خشن در استان خبر داد و گفت: نزاع‌های دسته جمعی نیز ۳۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

 

انتهای پیام/ش

کاهش ۵۲ درصدی جرائم خشن در کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.