وزیر اطلاعات گفت: حکومت اسلامی وسیله‌ای برای آزمایش الهی و نعمتی برای خدمت رسانی بی منت به مردم است.

حکومت اسلامی نعمتی برای خدمت رسانی بی منت به مردم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات ،در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی امنیت بی بدیل جمهوری اسلامی ایران را ثمره همدلی و هم افزایی مسئولان و مدیران و بویژه جامعه اطلاعاتی دانست و افزود: امیدوارم فرصت خدمت را به خوبی قدر بدانیم و به آن نگاه دنیایی نداشته باشیم چرا که در اینصورت بی ارزش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حفظ کرامت و حرمت انسان‌ها وظیفه اصلی مسئولان و مدیران حکومت اسلامی است گفت: رضایت عمومی سرمایه اجتماعی دستگاه اجرایی و نظام است و همچنین ثبات امنیت را تضمین خواهد کرد.

وزیر اطلاعات احقاق حق شهروندی ٬تامین معیشت و اجرای عدالت را به عنوان وظیفه حکومت اسلامی برای همگان برشمرد و گفت: کسانی که با نظام اسلامی ستیز ندارند و درون نظام قرار دارند باید از خدمات نظام بهرمند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار مردم است و باید از مشکلات گره گشایی کند افزود:مردم باید امنیت و سلامت را به عنوان نعمت‌های نامحسوس درک کنند.

وی دلسوزی و منفعت مسلمانان را از ویژگی‌های رسول خدا(ص) دانست و گفت:هرچه دلسوزی برای مردم تقویت شود ثمره‌ آن برای جامعه بیشتر خواهد شد و همه همت مسئولان باید صرف نشاندن لبخند رضایت روی چهره مردم بویژه مستضعفان و محرومان شود.

وزیر اطلاعات با قدر دانی از تلاش‌های ۵ ساله مدیر قبلی اداره اطلاعات خراسان رضوی مدیر جدید این اداره کل را معرفی و منصوب کرد و از شورای تامین استان خواست همراهی و همدلی گذشته را همچنان استمرار بخشند.

انتهای پیام//ف.ج
 

معرفی مدیر کل  اطلاعات خراسان رضوی با حضور وزیر اطلاعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.