دادستان کل کشور در مشهد:

ساماندهی زندانیان نیازمند تبیین و تبادل نظر است

دادستان کل کشور گفت: با توجه به صدور بخشنامه های جدید و دستورالعمل ها و راهبردها و استراتژی های دستگاه قضایی، دستور العمل ساماندهی زندانیان به طور قطع نیازمند تبیین و تبادل نظر است.

ساماندهی زندانیان نیازمند تبیین و تبادل نظر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری امروز در سیزدهمین همایش دادستان های عمومی انقلاب کشور در مشهد افزود: این همایش دو روزه با هدف بررسی عملکردها و نقش دادستان ها در پیشگیری و پیگیری جرایم امنیتی و اقتصادی کشور و برخی مباحث دیگر در حوزه قضایی برگزار می شود.

وی گفت: این همایش با دعوت از مقامات؛ فرصتی برای هماهنگی و تعامل بیشتر و گسترده تر بین دستگاه های مختلف و دادستان ها و بخش قضایی کشور است.

دادستان کل کشور افزود: با توجه به اتفاقات دو سال اخیر که با تصویب قانون آیین دادرسی به وقوع پیوست و مجموعه ای وظایف جدید برای دادستان ها و محاکم تعیین گردید برگزاری این همایش در جهت بررسی عملکرد این دو سال و هم برخی راهبردها و راهکارها از سوی مقامات بویژه رییس قوه قضاییه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری گفت: هر مشکل و مساله ای که دادستان های عمومی و انقلاب در حوزه کاری خود دارند ارائه کنند تا در این دو روز پیگیری و ارائه شود.

در این همایش کشوری میهمانان و سخنرانان کشوری و لشگری از جمله آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سید محمد علوی وزیر اطلاعات، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وسردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور حضور خواهند داشت .

دوره دوازدهم این همایش که به صورت سالانه برگزار می شود سال گذشته در هرمزگان برگزار شد.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار