مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری را عامل مهمی برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با حضور در دو بانک عامل صادرات و رفاه  ارومیه با مدیران این دو بانک دیدار و گفتگو کرد .

وی در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیت های گردشگری آذربایجان غربی گفت : سرمایه گذاری در بخش گردشگری بخصوص در این استان بسیار ضروری است و بایستی از همه سرمایه گذاران این حوزه حمایت کنیم .

جباری نظر مساعد بانک های عامل را برای پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری بسیار ضروری دانست و تصریح کرد :سرمایه گذاران منابع محدودی دارند و حمایت های مالی بانک ها موجب دلگرمی و حمایت از اهداف نیک آنان خواهد بود .

وی گردشگری و فعالین این بخش را افرادی علاقه مند به فرهنگ و تاریخ کشور عنوان کرد و افزود : حمایت از اینگونه افراد موجب کاهش بیکاری و رونق اقتصادی در منطقه خواهد بود .

برهمین اساس در این دیدارها شاپور صالحی پور مدیر بانک صادرات و خشنود رضازاده مدیر بانک رفاه استان آذربایجان غربی حمایت های خود را از سرمایه گذاران بخش گردشگری اعلام کردند و برای اعطای تسهیلات لازم جهت تکمیل پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در استان قول مساعد دادند .

انتهای پیام/م

ایجاد اشتغال و کسب درآمد مستلزم حمایت از سرمایه گذاران گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.