فرماندار شهرستان جیرفت گفت: اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان یک رویداد فرهنگی قابل تقدیر است.

برپایی نمایشگاه کتاب نقش اساسی در ارتقاء فرهنگ داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان گفت:توجه به فرهنگ از دغدغه ها و نیازهای فرهنگی جنوب کرمان وشهرستان جیرفت است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و می تواند در ارتقاء سطح فرهنگ تاثیرگذار باشد.

وی افزود :باید به صورت کارشناسی نسبت به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدامات لازم صورت بگیرد که خرید کتاب در سبد اقتصادی خانواده ها در نظر گرفته شود.

احمدامینی روش تصریح کرد:توجه به فرهنگ کتابخوانی نباید منحصر به برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی باشد بلکه باید در طول سال زمینه و انگیزه مطالعه را در افراد ایجاد کرد.

وی بر استمرار نمایشگاه های کتاب در طول سال تاکید کرد وگفت: برپایی این نمایشگاه می تواند کمبودهای فرهنگی رامرتفع کند.

امینی روش افزود: همکاری و اهتمام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مجموعه فرهنگی به همراه دیگر دستگاه های اجرایی در برپایی نمایشگاه کتاب قابل تقدیر و تشکر است.

فرماندار شهرستان جیرفت اظهار کرد:فرهنگ مطالعه باید نهادینه شود و اگر این فرهنگ از مهد کودک ها نهادینه شود شاهد جامعه ای پویا هستیم.


انتهای پیام/س

 

برپایی نمایشگاه کتاب در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار